Saya Nok Hamil - In Sha Allah

In Sha Allah



SAYA NAK HAMIL !!
SAYA NAK HAMIL !!
SAYA NAK HAMIL !!

↪1 thn perkahwinan, blom dikurniakan zuriat 
- x pe la, tunggu lg mne tau ada rezeki nti
↪3 thn perkahwinan, blom dikurniakan zuriat
- aku nk anak tp smpi skg x de rezeki lg, nk cuba tp produk mahal, tunggu la mna tau lps ni aku hamil
↪5 thn perkahwinan, x jg dikurniakan anak. umur da makin lanjut
- sakit hati aku bila org ckp bila lg nk ada anak sdri.. aku nk hamil, nk ikhtiar ngn produk subur, tp mhl sgt.. biar la.. mna tau lps ni aku hamil
↪10 thn perkahwinan, ada fibroid, tiub sblh dok ckp da sumbat , hubby kurang subur..
- da tanya set subur, tp nti aku tikir lg la nk bli atau x...
↪11 thn kwin, dok kte nk bedah.. risiko akn buang rahim.. 
- apa blh buat, da x de rezeki aku.. 
.
Jgn trlalu berserah..kena usaha bru lh Tuhan bantu kita...akk2 semua...berusaha lh...semoga kita berjaya...rezeki allah tu pasti untuk umatnya... Amin... 





















HOTLINE
WHATSAAP COSULTAN :
<NOKHAMIL> - 0137851889 

Saya Nok Hamil - In Sha Allah Saya Nok Hamil - In Sha Allah Reviewed by KDaily on 10:18 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

dapatkan segera

Dikuasakan oleh Blogger.