Assunnah Royal Honey Plus( Harga Jual - RM180.00 / Harga Ahli - RM100.00 )


Adam Pun Suka

Kajian mendapati madu mampu menjadi agen yang mampu membunuh bakteria. Madu mengandungi berbagai kebaikan dan khasiat. Secara semula jadi, madu berkhasiat dan mengandungi gula seperti fruktus dan glukos selain mineral seperti magnesium, kalium, kalsium, natrium klorida, sulfur, besi dan fosfat. Ia juga mengandungi vitamin B1, B2, C, B6, B5 dan B3. Madu memang dijadikan ubat dalam perubatan Islam berdasarkan dalil di dalam al-Quran dan hadis Nabi.
Firman Allah SWT yang bermaksud: “Dan Tuhanmu memberi ilham kepada lebah: Hendaklah engkau membuat sarangmu di gunung-ganang dan di pokok-pokok kayu, dan juga di bangunan-bangunan yang didirikan oleh manusia,” (Al-Nahl 16:68)
Sabda Rasulullah SAW “Barang siapa minum madu setiap bulan dengan niat mengikut nasihat al-Quran, maka Allah SWT akan me­nyembuhkannya daripada 77 penyakit.
Assunnah Royal Honey Plus dicampurkan dengan 8 jenis khasiat dari sumber makanan/minuman lain iaitu buah delima, buah kurma, buah zaitun, ginkgo biloba, air zam-zam, habbattus sauda’, saffron, durian belanda.



Assunnah Royal Honey Plus( Harga Jual - RM180.00 / Harga Ahli - RM100.00 ) Assunnah Royal Honey Plus( Harga Jual - RM180.00 / Harga Ahli - RM100.00 ) Reviewed by KDaily on 7:01 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

dapatkan segera

Dikuasakan oleh Blogger.